sobota, 5 listopada 2011

Kasia Popowska w wywiadzie dla edusiec

Na wspomnianej w poprzedniej notce płycie pojawi się także inna dziewczyna z youtube - Kasia Popowska. Wokalistka udzieliła ostatnio wywiadu dla edusiec.pl, gdzie m.in. opowiada jak została zaangażowana w projekt Poland Why Not "Nie dalej niż miesiąc temu na portalu Facebook odezwał się do mnie Brian Allan, założyciel Rokket Music i zaprosił mnie na skromną imprezę, gdzie świętowano zakończenie nagrań do projektu "Poland...Why Not". Nic zatem nie wskazywało, że jakimś cudem trafię na płytę! Zabrałam ze sobą swojego przyjaciela i razem pojechaliśmy na spotkanie. Nie wszyscy spośród będących tam osób wiedzieli, że śpiewam. Gdy o tym opowiedziałam, ktoś poprosił, żebym dała małą próbkę. Zaśpiewałam. Dwa dni później powiedziano mi, że... chyba znajdzie się dla mnie jeszcze jedno miejsce na płycie PWN".
Kasia mówi tam również o tym jak przebiegało nagranie piosenki "It was you", filmie "Zaplatani", oraz występie w Mam talent. Nie zabrakło również pytań o youtube i przyszłość: "Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że Kasia Popowska z Youtuba to już jakaą legenda! Kompletnie obca mi osoba, bo ja nadal nie mogę uwierzyć, jak wielu ludziom podoba sie to, co robię. Wszystko to, co przyniosło mi umieszczanie w internecie filmów ze śpiewanymi przeze mnie coverami, utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że to jest właśnie to, co chcę robić w swoim życiu.(...)Chciałabym, żeby mówiono o mnie wokalistka, songwriterka i instrumentalistka."
Czu to znaczy, że Kasia już nie powróci na youtube tylko zajmie się na poważnie swoja karierą? Życzę jej w tym powodzenia, ale szkoda, że przez taki czas nie znalazła czasu dla swoich fanów i nic nie nagrała na youtube. Co o tym myślicie?

2 komentarze:

ŚWIETNIE ŚPIEWA !!!!!!!!

Piękny Głos przemiła osoba .Powodzenia Pani Kasiu!!!

Prześlij komentarz