niedziela, 20 listopada 2011

Kasia Popowska o niedoszłym wydaniu swojej płyty

Niedługo po wystąpieniu w Mam talent Kasia Popowska powiadomiła swoich słuchaczy, że wydaje płytę. Od tamtego czasu nie odpowiadała na pytania fanów, dotyczące premiery, aż do czwartku kiedy wyjaśniła wszystko na facebooku. Napisała "Kochani moi... Nieustająco pytacie mnie kiedy pojawi się moja własna płyta. Zamiast się tłumaczyć, wolałam przetrzymać Was aż do ujrzycie efekt pracy... Jednak trwa to już faktycznie strasznie długo, a Wy mimo to ciągle jesteście ze mną - wspieracie mnie na każdym kroku... Jestem więc w totalnym obowiązku wyjaśnić Wam sytuację.  O ile w miarę łatwo trafić na kogoś, kto obieca, że wyda płytę, dużo ciężej trafić na osobę, która zrozumie Cię na płaszczyźnie muzycznej i pomoże Ci ją nagrać. Kiedy tak się dzieje, szukasz przyczyny w sobie i zaczynasz w siebie wątpić- niezależnie od tego jak wiele osób mówi Ci, że jesteś super... To dlatego przez pewien czas nie było żadnych newsów z mojej strony. Nie chciałam się otwierać, póki nie przemyślę pewnych spraw i póki nie upewnię się, że śpiewanie to na pewno dobra dla mnie droga. Wierzcie mi, bardzo łatwo stracić orientację, kiedy ma się wokół siebie nieodpowiednich ludzi...  Ale(!) wróciłam do żywych...:-) Wracam przy okazji "Poland...Why Not", projektu, który uświadomił mi, że póki mam siebie- mam wszystko, czego mi trzeba. Poza tym, zdałam sobie sprawę, że nie potrafię żyć bez muzyki, więc... nie pytajcie już więcej!!!!:) Bo jak mogłabym Wam nie powiedzieć, gdyby zbliżała się premiera mojej płyty????:) Jestem w trakcie pisania piosenek...CDN:)" Jak widać na płytę będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Pragnę przypomnieć, że ostatnio miała premierę płyta "Poland why not", gdzie usłyszeć można także Kasię.

2 komentarze:

Kasiu zaśpiewałaś utwór-,,It Was You piosenka w twoim wykonaniu brzmi jak Super Hit, a ja z moim chłopakiem oraz nasi znajomi zakupiliśmy już płyty ,,Poland why not'', wydana oczywiście w ((czerwonej edycji)).Powiem ci szczerze że wykonanie twojej piosenki w szczególności przypadło nam do gustu . Mocne , Mocne Buziole!

Świetnie śpiewasz dziewczyno, warto słuchać twojego pięknego głosu.

Prześlij komentarz