środa, 29 lutego 2012

Piszą o Damianie Bublu

 http://i.imgur.com/3RY8r.png

Chociaż Damian Bubel nie jest jeszcze znany już wzbudza kontrowersje. Chłopak ma zarówno dużą grupę fanek jak i przeciwników. Jeden z postów o nim na tej stronie został najczęściej komentowanym, a do gazety ze Sosnowca, miejscowości, w której mieszka nastolatek, pewna dziewczyna napisała - "Jestem jedną z fanek Damiana Bubla i też mieszkam w Sosnowcu, napiszcie coś o nim albo zróbcie z nim wywiad. To nie jest tylko prośba ode mnie, tylko od całej masy dziewczyn". Sam o sobie mów: "Jeszcze niedawno wydawało mi się, że zrobiłem już prawie wszystko, o czym marzyłem. A dzisiaj rozumiem, ile jeszcze chciałbym zrobić, i czuję potrzebę rozwijania się jeszcze bardziej. Chcę pobudzać w sobie kolejne pasje. Odkrywać emocje i uczucia na nowo."
 A wy co o nim myślicie?

11 komentarze:

No ja tam twierdze ze swietny jest ;))))))))

naprawde dobry głos... a tak w ogole to fajna stronka ; )

Chcialabym go uslyszec w jakims polskim wykonie ;P

Żenujący chłopak niech wreszcie skończy na początkach filmików mówić te swoje głupie przemówienia bo to już na samym początku go eliminuję. +jeszcze przeróbki wokalu w 100 programach. 0 szans na jakąkolwiek karierę.

Hmm moim zdaniem dobrze ze ma "dużą grupę fanek jak i przeciwników" to dobrze dla artysty bo daje rozgłos ze zdwojoną siłą, co do glosu i wykonania naprawde na +

nie ma to jak byc "wielka gwiada" podajaca sie za tlumy fanek zalosne!

Chujowy jest na maxa!!
Jego antyfanka, pozdrawiam

Jestem troche osoba nieobeznana, w tym wszystkim ale smiesza mnie komentarze zawistnych ludzi haha bo jestescie typowymi poloczkami którzy nic nie robia a krytykuja.Przynajmniej coś robi a nie daje kretyńskie komentarze do piosenki. Z takiego chłopaka może kiedyś wyrosnąć prawdziwy artysta, patriota. A wy, patałachy?

Prześlij komentarz