sobota, 3 grudnia 2011

Przesunięcie premiery płyty Karoliny Baszak

 
W kwietniu tego roku pojawił się pierwszy teledysk Karoliny Baszak do jej piosenki "Break the habit". Do tej pory zebrał około 100 000 wyświetleń. Premiera płyty 22-latki planowana była na nadchodzącą zimę, ale jak informuje nas na blogu wokalistka - "Może w skrócie napiszę, że premiera mojej płyty została automatycznie przesunięta o kilka miesięcy ze względu na moje ambicje. W ostatnim czasie napisałam około 20 piosenek. Mój album miał być taki, później taki, aż w końcu doszłam do wniosku, że chcę go zrobić z ludźmi, którzy myślą podobnie do mnie i jeśli mam go nagrać z kimś innym to wolę go w ogóle nie nagrywać. Ta historia ma drugie dno, o którym nie powinnam pisać.". Teraz Karolina będzie współpracować z Kari Amirian.



Ostatnio blogerka często pojawia się w Dzień dobry tvn, bo pracuje ze znaną polską stylistką Eweliną Rydzyńską.

0 komentarze:

Prześlij komentarz